אתם חושבים שאפשרי לפגוש מישהו ולהתאהב בו אבל שניכם מבינים שכרגע התנאים לא מאפשרים זוגיות לאף אחד מכם ולהפרד בלב כבד. ואז פתאום אחרי תקופה מאוד ארוכה אחד מהצדדים ישלח הודעה והכל יחזור להיות מושלם? אתם חושבים שאדם יכול להשאר אצל מישהו בלב כל כך הרבה זמן?