8 תשובות
את בסדר גמור
את ממש אבל ממש לא צריכה להרזות, את צריכה להשמין.
טוב אני אחפש אתר אחד באנגלית שנותן תפריטים לפי גובה ומשקל אני אשלח לך כשאמצא
טוב אני אחפש אתר אחד באנגלית שנותן תפריטים לפי גובה ומשקל אני אשלח לך כשאמצא
שואל השאלה:
תודה ❤
ואני יודית שאני לא צריכה להרזות אני מנסה להשמין
תודה ❤
ואני יודית שאני לא צריכה להרזות אני מנסה להשמין
אנונימית
תזונאית הכי טוב .
לאכול מאכלים עתירי חלבון הרבה ויטמינים וקלוריות אבל בריאים !!
דגים בשרים ירקות והרשימה עוד מתארכת
לאכול מאכלים עתירי חלבון הרבה ויטמינים וקלוריות אבל בריאים !!
דגים בשרים ירקות והרשימה עוד מתארכת
תאכלי בריא כמו שאת אומרת רק בכמויות גדולות שתיהי בפלוס קלורי של בערך 200 קלוריות ממה שאת צורכת ביום ותתאמני ככה תעלי מסת שריר וגם קצת שומן
אנונימית
להוסיף לארוחות אבוקדו או טחינה
אנונימי
שואל השאלה:
ההורים שלי לא מסכימים לי
הם בכלל אומרים שאני צריכה להרזות .. אני שוקלת 46 ואני 1.65 בגובה
ההורים שלי לא מסכימים לי
הם בכלל אומרים שאני צריכה להרזות .. אני שוקלת 46 ואני 1.65 בגובה
אנונימית
ללכת לתזונאית, הכי בריא
באותו הנושא: