7 תשובות
רק הארוחת בוקר שלי זה בערך 3/4 מזה. זה לא כזה תפריט גדול
יכול להיות שתעלי מהר כי הגוף שלך בחוסרים של קלוריות, אבל תוך כמה ימים זה יתאזן. (כמו שלא מומלץ להישקל ישר אחרי ארוחה כי האוכל עוד לא התעכל)
כמובן שאני יודעת מי את, ואת חייבת להבין שזה חא יעשה לך טוב לחשב את זה. בבקשה אל. תעצמי עיניים, תבכי, תרגישי חרא ותאכלי את זה. אין ברירה- בלי זה את תתאשפזי. ולחשב לך את הקלוריות לא יעזור.
את חייבת לעלות לפחות לארבעים
בהתחלה תעלי הרבה מהתפריט אל תיבהלי זה פשוט ביגלל שהגוף לא רגיל תוציאי את המישקל לחודש תישקלי אחרי חודש ותיראי שלא בהכרח שעלית הרבה ותיראי גם יותר בריאה 40 קילו זה מישקל ממש יפה לגוף שלך תנסי אל תיפסלי
באישפוז יהיה לך יותר גרוע תאמיני לי שם לא ירחמו עלייך
את בתת תזונה נוראי!!!!!! תאכלי כדי שתהיי יפה תאמיני לי זה מכוער כך
אנונימית
אחת התשובות הכי לא מועילות שראיתי.