4 תשובות
לאכול מלא שטויות ושתייה עם הרבה סוכר
גם אני עושה עכשיו עלייה במשקל אחריי ירידה די משמעותית....
הדבר הראשון זה לא להקשיב לאנשים בסטיפס וללכת לתזונאית ולהשמין סתם ככה אי אפשר ולאכול מלא סוכר וממתקים לא יעזור לך ורק יעשה נזק, תאכלי בעיקר בריא ושוב לכי לתזונאית או רופא מוסמך
המון אגוזים,בןטנים,שקדים אבוקדו מאכלים עתירי שומן *בריאים* תישתדלי להגיע לאיזה 2000 פלוס קלוריות ביום
ממליצה לך על שייקים עם בוטנים כי זה פשוט מפוצץ קלוריות
אל תתחילי לאכול פיצות והמבורגרים וציפס מהבוקר עד הערב תעשי את זה יותר נכון...
וכמובן דיאטנית עדיפה
ומזל טוב כל השאלה הראשונה והמון בהצלחה
את צריכה להיות במאזן קלורי חיובי
אם קשה לך לדחוף הרבה אוכל את יכולה להכין שייקים בבלנדר עם הרבה קלוריות