10 תשובות
בואי לפרטי אני אעזור לך
לא מומלץ
יואוו איזה אנשים חרא שיחנקוו
לא להרעיב את עצמך כי אם תפסיקי את תעלי הכל חזרה ואם לא תפסיקי את תפגעי בגוף שלך בצורה קשה
חח כן ברור
מה את מצפה שאנשים יגידו לך? כן? לא. תרדי במשקל בצורה נורמלית. זה אמנם לוקח זמן אבל זה משתלם בסוף, ספורט עושה טוב גם לנפש. די לחפש את הדרכים ה"קלות".
מה את מצפה שאנשים יגידו לך? כן? לא. תרדי במשקל בצורה נורמלית. זה אמנם לוקח זמן אבל זה משתלם בסוף, ספורט עושה טוב גם לנפש. די לחפש את הדרכים ה"קלות".
לא*א*א*א
אל תרעיבי את עצמךך
תיהיה מי שאת
אם תרצי להרזות או להתחטב תמיד אפשר לעשות כושר ולשמור על תזונה
אבל אל תרעיבי את עצמך!
תיהיה מי שאת
אם תרצי להרזות או להתחטב תמיד אפשר לעשות כושר ולשמור על תזונה
אבל אל תרעיבי את עצמך!
בבקשה אל תרעיבי את עצמך ❤
מ ה
פ ת א ו ם
אני שמנה ואני פשוט מנסה לאכול פחות,
אבל נשמה,
לא *כלום*
אלה *פחות*
לדוגמה- שוקולד
בדרך כלל אני אוכלת 6 קוביות
אז אם אני אוכלת פחות אני אוכלת 4
לא 0
זה בסדר להתפנק לפעמים,
בהצלחה, אם את צריכה משו הפרטי שלי מוכן ומזומן. :)
פ ת א ו ם
אני שמנה ואני פשוט מנסה לאכול פחות,
אבל נשמה,
לא *כלום*
אלה *פחות*
לדוגמה- שוקולד
בדרך כלל אני אוכלת 6 קוביות
אז אם אני אוכלת פחות אני אוכלת 4
לא 0
זה בסדר להתפנק לפעמים,
בהצלחה, אם את צריכה משו הפרטי שלי מוכן ומזומן. :)
לא, עשיתי את זה ועכשיו אני עוד יותר נראת רע... תרדי בצורה יפה ובריאה (בגלל שירדתי מהר אני ממש שחיפית ושטוחה)
באותו הנושא: