6 תשובות
אפשר גם וגם
שואל השאלה:
ואם אני לא ארוץ ואוכל חלבונים אז אשקוף יותר שומנים ומסת השריר תעלה
כולם מדברים פה שטויות, אין או זה או זה, יש גם וגם.
אם אתה מתאמן אתה חייב להקפיד על רמת חלבון גבוהה ואם לא תקפיד תאבד שריר ורמת הביצועים שלך תרד.
אם אתה רוצה לרדת במשקל תרוץ ותעשה הרבה אירובי ותשלב אימוני כוח, תקפיד על 8 שעות שינה ועל ימי מנוחה.
יש לך המון מדריכים ביוטיוב
ריצה
ריצה ואכילת חלבונים, תמיד חשוב לאכול חלבון במיוחד כשמתאמנים כי זה בונה את השריר מחדש
אם המטרה היא לרדת במשקל אז ריצה