6 תשובות
זה בסדר
יותר מדי
השריר נבנה מחדש כמו שהזמן עובר
השריר נבנה מחדש כמו שהזמן עובר
זה בסדר גמור מרבית הגוף מתרפא ובונה את עצמו בלילה בקשר לחלבונים מה שחשוב זה הצריכה היומית ו40 דקות אחרי האימון זה בסדר גמור וצריך למלא את הגוף אחרי אימון בעיקר בפחמימות עדיפות לגליקוגן כדי להחזיר את האנרגיה שנצרכה בשרירים
הרבה חושבים שצריך לאכול בפחות מחצי שעה אחרי סוף האימון אבל זוהי רק תאוריה וזה עוד לא הוכח מדעית
לויס פיטנס עשו על זה סרטון ואמרו ככל שהזמן עובר אחרי אימון ככה השריר בונה את עצמו מחדש ואז העבודה כביכול יורדת לתמיון לכן צריך כמה שיותר מהר לאכול חלבונים אבל לא להעמיס מקסימום 35-40 חלבונים בארוחה אז תחלק את זה לכמה ארוחות שתכסה את המכסה היומית
אני לא אמרתי שהזמן לא משנה אני אמרתי שזה לא הוכח מדעית אבל הרבה מאמינים שעדיף לאכול בהקדם האפשרי וזה נשמע הגיוני רק שתדע שאין לזה הוכחה, ולגבי הלהעמיס חלבונים זה באמת לא כדאי אבל יש כאלה שטוענים שהגוף לא יכול לספוג יותר מ30 גרם חלבון מארוחה וזה שקר הגוף יכול ועוד איך יכול פשוט לא כדאי ועדיף לחלק את זה לארוחות אחרות ביום כמובן. ולא להגזים כשאמרת שהעבודה יורדת לתמיון
באותו הנושא: