4 תשובות
לא איבדת את הכושר בשבוע זה לא עובד ככה. יכול להיות שיש איזו סיבה גופנית (נניח וירוס ללא תסמינים) או מנטלית. זה יעבור, בינתיים תתאמני בעצימות נמוכה יותר.
וואו כמה שאני מבינה אותך, מצטרפת לשאלה d:
אנונימית
תזיזי תתחת שלך להתאמן עכשיו ותחשבי על הסוף. אני מאמין בך.
תהפכי את זה להרגל כמו חוג. יום x שעה y
h פעמים בשבוע
h פעמים בשבוע
באותו הנושא: