7 תשובות
כן, פשוט כמה תרגילים שונים
ברור
אממ כמובן.
אם קצת יכולת והרבה רצון גם עכבר יכול לז**ן תרנגול
אם קצת יכולת והרבה רצון גם עכבר יכול לז**ן תרנגול
זה תלוי איפה ממקומות הרגליים בפיצול בab אם הרגליים ממקומות עם הגב אז צריך לעבוד על היד קדמית (כי תרגילי גב עובדים גם על יד קדמית) ואם הרגליים ממקומות עם החזה אז צריך לעבוד על יד אחורית (מאותה סיבה כמו הגב) ואם זאת בכלל תוכנית abc אז בדרך כלל הרגליים יהיו רק עם הכתפיים.
שואל השאלה:
ותרנגולת
ותרנגולת
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולם
ואגב^ זה סוס לא עכבר
תודה לכולם
ואגב^ זה סוס לא עכבר
אנונימי
: \
באותו הנושא: