12 תשובות
כן למה לא
שואל השאלה:
שמעתי שצריך לתת לשרירים לנוח ולא עושים כל יום
אנונימית
כל יום זה נראה לי מוגזם מדי
את יכולה לעשות גם 4 או 3 פעמים בשבוע עושה את העבודה
שואל השאלה:
זה לא משהו כל כך קשה, זה כזה פלאנק, אופניים וכאלה
אנונימית
20 דקות זה אחלה, אבל יום כן יום לא
את יכולה אבל זה לא יתן לך כלום, מספיק 3 פעמים בשבוע
שואל השאלה:
ואם אעשה 10 דקות כל יום? אני ממש אוהבת לעשות את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוקיי אז יום כן יום לא?
ואירובי אני יכולה בימים שלא אעשה אימוני בטן?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: