12 תשובות
כן
כן למה לא
שואל השאלה:
שמעתי שצריך לתת לשרירים לנוח ולא עושים כל יום
שמעתי שצריך לתת לשרירים לנוח ולא עושים כל יום
אנונימית
כל יום זה נראה לי מוגזם מדי
את יכולה לעשות גם 4 או 3 פעמים בשבוע עושה את העבודה
שואל השאלה:
זה לא משהו כל כך קשה, זה כזה פלאנק, אופניים וכאלה
זה לא משהו כל כך קשה, זה כזה פלאנק, אופניים וכאלה
אנונימית
20 דקות זה אחלה, אבל יום כן יום לא
את יכולה אבל זה לא יתן לך כלום, מספיק 3 פעמים בשבוע
שואל השאלה:
ואם אעשה 10 דקות כל יום? אני ממש אוהבת לעשות את זה
ואם אעשה 10 דקות כל יום? אני ממש אוהבת לעשות את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוקיי אז יום כן יום לא?
ואירובי אני יכולה בימים שלא אעשה אימוני בטן?
אה אוקיי אז יום כן יום לא?
ואירובי אני יכולה בימים שלא אעשה אימוני בטן?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
אוקיי תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: