5 תשובות
לא זה בסדר
עריכה: אני לא מבינה על מה המינוסים זה בסדר לגמרי, חוץ מזה שכמובן צריך מנוחה בין לבין
כן, את תיהיי יותר עייפה עם הזמן את צריכה לתת לגוף שלך לנוח. למי שמתאמן קבוע אז בדרך כלל עושה 5 אימונים בשבוע
זה לא יזיק באופן רפואי אבל כן כדאי מאוד לתת לגוף לנוח יום יומיים בשבוע