8 תשובות
אני חושבת שכן
אם זה לא בריא, זה מזיק
כן זה יכול להזיק לגוף שלך אבל זה תלוי איזה אימונים, סוג אימונים, עוצמת האימון.. אם זה אימון כוח נגיד והוא במשך שעה ואת עושה עוד במהלך היום, זה כן יכול להזיק ולא מומלץ בכלל. אימונים צריך לעשות 4-5 פעמים בשבוע. ובגג פעמיים ביום אבל אז ישארו לך רק 3 אימונים למשך השבוע. תביני שאת לא יכולה להכביד על הגוף בצורה כזו אינטנסיבית
בטח שכן זה ידפוק לך את הגוף ואת השרירים.. אל תגזימי
שואל השאלה:
זה לא אימוני כוח או משהו בחדר כושר
אנונימית
איזה אימונים זה? לפי סוג האימון ניתן להחליט, שום אימון לא אמור להתבצע יותר מפעמיים ביום ברמת העקרון. גם רצי עילית (אולימפיאדה), רצים פעם בבוקר ופעם בערב ובצהריים נחים, ואחת לכמה ימים רצים רק בבוקר או רק בערב בשביל לספק לגוף מנוחה.
שואל השאלה:
אימונים של מאמנות מהיוטיוב או מאפליקציות אימונים
אנונימית
בהחלט עדיף שלא, כל אימון צריך לעמוד בפני עצמו, יכולה לערב 2 סרטונים ביחד לאימון אחד ביום, אבל תצטרכי לקחת מנוחה. אימון ללא מנוחה הוא אימון לא מועיל, ובסופו של דבר יכול לגרום לקריסה של הגוף כי הגוף לא מספיק להשתקם. לא יודע איזה מאמנות, או איזה אימונים ספציפיים, אבל הן כנראה מפעילות את רוב חלקי הגוף באימון, ולכן יום אחרי מומלץ לנוח או לעשות הליכה או ריצה לשיפור זרימת דם, אבל לא להעמיס על הגוף.