6 תשובות
לפני הכל - תזונה.
דבר שני - מה המטרה שלך?
שואל השאלה:
המטרה שלי זה לגדול בעיקר ברגליים וגם שיהיה לי שרירים בגב ובידיים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
פחות
את צריכה להתמיד ואז תראי
בהצלחה אחות, ושאפו!
אוקיי.
אז קודם כל שוב, תזונה.
לאכול חלבונים!! ולאכול קלוריות ולהיות בעודף קלורי.

לגבי האימונים, אין מצב שתוכלי ביומיים בשבוע.
אומר את זה מניסיון.
את צריכה לפחות 4 פעמים בשבוע.