10 תשובות
אוליי אבל גבר ביישן זהה סקסיי
אנונימית
בנים ביישנים זה מושלם
אני גם חושבת ככה. זה הכי מקסים וחמוד
גם אני חושבת ככה, שונאת גברים שהם לא ביישנים כי אז הם מתנהגים אליי רע
שואל השאלה:
כן זה כאילו הם לא מכבדים ברוב הפעמים ומדברים בקול רם,ביישנים הכי נסיכים שיש
כן זה כאילו הם לא מכבדים ברוב הפעמים ומדברים בקול רם,ביישנים הכי נסיכים שיש
אנונימית
חחח יכול להיות שאת באמת מחפשת איזון, זה עניין של טעם, כל אחת למה שהיא מתחברת, נשים בדרכ מחפשות גבר עם שאיפות וביטחון וחדור מוטיבציה.. אולי כי זה מרשים אותן.
לא אוהבת ביישנים
כי אני גם כזאת ואני מעדיפה מישהו שיהיה ההפך ממני, חוץ מזה שאני נמשכת יותר לכאלה שעם ביטחון עצמי.
כי אני גם כזאת ואני מעדיפה מישהו שיהיה ההפך ממני, חוץ מזה שאני נמשכת יותר לכאלה שעם ביטחון עצמי.
למה דווקא בנים ביישנים יש כאלה ששקטים והכל אבל שצריך הם יודעים להוצציא את הביטחון העצמי
זה חמוד אבל אני לא אוכל להיות עם מישהו ביישן כי אני ביישנית ואם שנינו ביישנים מי יקרא למלצרית במסעדה?
כלכךך
אנונימית
באותו הנושא: