6 תשובות
שואל השאלה:
גובה 1.51 ושוקלת 47
אנונימית
זה בסדר גמור.
כי פעם היו לי בעיות גדילה, והייתי הולכת הרבה לרופאי גדילה וכאלה...ואמרו לי שכל עוד אני שוקלת פחות מהגובה שלי, זה משקל תקין, בטווח הנורמל. (כאילו לשקול פחות מהגובה אבל לא בהגזמה, בעיניין של אנורקסיה).
שואל השאלה:
יודעת.. אבל איך לאכול בריא? מה כדאי
אנונימית
לכי לדיאטנית דרך הקופת חולים
תפריט?תלך לתזונאית אף אחד פה לא מומחה מספיק בשביל לייעץ לך,זה תלוי במשקל ובגוף שלך
תוכנית אימון אצל מדריך כושר
אין קשר לכיתה..
מה המשקל שלך, והגובה שלך?