13 תשובות
לא זה מחטב את הרגליים ובונה את השריר
שואל השאלה:
אז מה מרזה? תרגילי קפיצות וכאלה?
אנונימית
זה מרזה ועוד איך. כשאת מפתחת מסת שריר חילוף החומרים שלך נהיה מהיר יותר והשומן באותו האיזור יפחת.
אבל לא את כל הגוף מרזה
בשביל לרזות צריך לשרוף שומן בכל הגוף ולעשות אירובי
ממיטב ידיעתי כשעובדים על הרגליים (לדוגמא בסקוואט), לא רק הרגליים עובדות אלא גם הבטן והגב
ממש לא חייב לעשות אירובי
לא אמרתי שזה הדבר היחיד, אבל זה חלק חשוב
אף אימון כשלעצמו לא מרזה זה קורה בעזרת גרעון קלורי
^ מה הקשר? לא חייב אירובי בירידה במשקל זה רק כלי לשרוף קלוריות העיקר זה גירעון קלורי
לא בהכרח תלוי במאזן הקלורי
זה לא נקרא תרגיל רגליים. ובכדי לשרוף קלוריות משמע לשרוף שומן צריך אירובי כי תרגילי חיטוב לא שורפים קלוריות
באותו הנושא: