7 תשובות
אם אין לך משקל מזון בבית עם סך קלורי שאת אמורה להכניס ביום . אז לא אתן תשובה כי זה יכול להיות יותר מדי ויכול חהיות מעט מדי . מה שכן את צריכה יותר חלבון הרוב פחמימה בלחץ יש לך 50 גרם חלבון איך תעלי במסה בדיוק מה את זיאוס ?
שואל השאלה:
יש לי משקל מזון אבל אני לא מבינה בזה ואין לי מושג איך בודקים ^
אנונימית
זה כבר יום שלם להסביר טנסה למצוא באינטרניט משהו
תכתבי ביוטיוב
דני קגנוביץ משקל מזון סרטון הראשון יופיע
זה אחלה.
טיפלה יותר חלבונים וטיפלה פחות פחמימות(במסה צריך לאכול לחם ופחמימות... ולא מעט... אבל תנסי לא להגזים עם זה... חחח הייתה לי פשלה בגלל זה)
ממליץ לך לאכול לפי תפריט מסודר (לפי הrmr שלך)שיתאים למאזן קלורי חיובי שאת צריכה למטרת עליית במסה
מעולה