5 תשובות
את כמוך
שואל השאלה:
אני כמוני?כן נראלי זה די הגיוני..
אני כמוני?כן נראלי זה די הגיוני..
אנונימית
יפה
גם לי זה ככה אני התחלתי לקחת calma night תלכי לנוירולוג והוא יתן לך מרשם
היי אנונימית, מה שלומך?
את משתפת כאן בתחושות של עייפות, חרדה ולחץ, את מתקשה לישון ומתקשה לנשום. זה באמת נשמע לא פשוט.
כמה זמן את מרגישה ככה? האם קרה משהו לאחרונה שגרם להתקפים הללו להופיע?
אני מזמינה אותך לפנות אלי בהודעות פרטיות, במייל [email protected] או באינסטגרם: nayedet.digital, אפשר גם באנונימיות. אשמח להיות שם עבורך ולחשוב יחד איתך מה אפשר לעשות.
בבקשה אל תשארי עם זה לבד.
מחכה לך,
לירז מעלם דיגיטל- ייעוץ והכוונה לצעירים ברשת
את משתפת כאן בתחושות של עייפות, חרדה ולחץ, את מתקשה לישון ומתקשה לנשום. זה באמת נשמע לא פשוט.
כמה זמן את מרגישה ככה? האם קרה משהו לאחרונה שגרם להתקפים הללו להופיע?
אני מזמינה אותך לפנות אלי בהודעות פרטיות, במייל [email protected] או באינסטגרם: nayedet.digital, אפשר גם באנונימיות. אשמח להיות שם עבורך ולחשוב יחד איתך מה אפשר לעשות.
בבקשה אל תשארי עם זה לבד.
מחכה לך,
לירז מעלם דיגיטל- ייעוץ והכוונה לצעירים ברשת
באותו הנושא: