2 תשובות
עדיף לך עם מאמן או עם חברה או שניהם ככה את מתחייבת למשהו ולשעות גם כן עם מאמן את יכולה לדעת אם את עושה טוב ויש פחות סיכויים לנזקים
לגבי מוטיבציה אני חושב שפשוט תציבי לעצמך מטרה ותחשבי עליה כל הזמן וככה זה ישאיר אותך מפוקסת ולגבי איך להתאמן אני ישאיר לך פה קישור לערוץ של מאמן תותח גם לגברים וגם לנשים והוא כותב בכל סרטון למי מתאים האימון ומה המטרה של האימון וכו.. בהצלחה!!!