4 תשובות
זה המון יותר מדי אם את לא מפתחת מסה
אנונימי
כן זה בסדר, גם אם תיהי בעודף לא יקרה כלום (אלא אם זה לאורך שנים על גבי שנים)
שואל השאלה:
עוד מעט בת 14 , 1.60
עוד מעט בת 14 , 1.60
גובה? גיל? וכן באופן כללי אין סיבה שלא
באותו הנושא: