11 תשובות
חיל האוויר מתאמן לקראת הפצצות באיראן וזרועה היבשה מתאמנים לקראת מלחמה בצפון
ליטרלי כ ו שזה נשמע
אימונים..
אם לא נאמן את החיילים לקראת מלחמות ומבצעים איך מהיה מוכנים כשכן תהיה
זה לא אומר שתהיה מלחמה, תמיד אבל צריכים להיות מוכנים למקרה ומשהו יקרה במיוחד בתקופה כזו
מתישהו, תהיה, צהל התאמן גם לפני חודש כמו שהוא התאמן לפני שנה, זה לא שמשהו בהכרח מגיע. יכול להיות שמחר תתחיל מלחמה ויכול להיות בעוד עשור.
מה שכן, אם ישראל מתישהו מתכננת לתקוף את הכורים הגרעיניים באיראן הם צריכים להתחיל להתאמן במלחמה שתפרוץ נגד לבנון.
האם זה יקרה? אני בספק, אבל קטונתי.
שואל השאלה:
^^ עשור??? אל תגזים. אנחנו במצב מאוד מתוח בזמן האחרון
אנונימית
לא, אנחנו לא.
היה את שומר החומות והמהומות של הערבים אבל למעט כמה רקטות לא היה שום דבר מכיוון לבנון.
שואל השאלה:
^^ לא רק חמאס רוצים לתקוף אותנו. גם איראן ולבנון.
אנונימית
זה מה שאני אומר, אין שום מתח מצד לבנון, איראן אם הם יתקפו אותנו זה רק דרך לבנון ואולי הכוחות שלהם בסוריה אבל אנחנו עושים עבודה די טובה של להעיף אותם משם.
מעבר לזה כבר נלחמנו בחמאס וייקח להם כמה שנים להתאושש ככה שבהנחה שאנחנו מדברים על סכסוך שיקרה בקרוב אפשר להכניס אליו רק את הערבים בארץ ובשטחים, קצת סוריה ולבנון.
ובכל הצדדים האלה אין יותר מדי מתיחות.