7 תשובות
זה די קצת לדעתי
שואל השאלה:
ואם אני אעשה כול יום חצי שעה זה בסדר?
אנונימית
שואל השאלה:
זה יוצא אחרי זה 3 וחצי שעות בשבוע
אנונימית
שואל השאלה:
לא כול השבוע
אנונימית
כל אימון שעה ורבע?
כן, זה מעולה
כדאי לקחת מנוחה בין כל אימון, בשביל השרירים, וכדי לקבל תוצאות טובות יותר.