7 תשובות
לא בהכרח
לא , קודם תשלימי את הגרעון ואז תתאמני
כנראה שכן אבל זה תלוי במבנה הגוף שלך
שואל השאלה:
כל הסרטונים שאני רואה אומרים של התאמן בטן זה רק מחזק וכל העניין של הבטן החטובה זה רק גירעון
מה הפואנטה בגרעון קלורי אם לא מאמינים? איך את שורפת יותר קלוריות ממה שאת אוכלת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתאמנת והגוף תמיד שורף קלוריות
יכולים לראות את השרירים בבטן בשני מצבים - או כשאחוז השומן בגוף מאוד נמוך, או כשהשריר מפותח - כי בסופו של דבר מה שצריך זה שיראו אותו מבעד לעור. עם זאת, אם לא תתאמני בכלל יכול להיות שלא יראו כלום, כי באמת השריר לא יהיה בולט כמעט בכלל, ואז הבטן תהיה שטוחה ולא חטובה. בנוסף, אם תעשי אימוני בטן תוכלי להגיע למראה של בטן חטובה כשאחוזי השומן בגוף שלך יותר גבוהים, כי השריר יהיה פיזית בולט יותר וכך מובחן יותר