4 תשובות
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
שואלת השאלה..
אני גם בדיאטה... ואני אוכלת לפעמים אבל לא בהגזמה נגיד אני רוצה פיצוחים אז אני לוקחת ממש קצת רק, כף יד שלמה אני לוקחת וזהו.. ואם את עוד רעבה אז אפשר לקחת משהו בריא.. מקווה שעזרתי:)
אויש נו! דיאטה זה לא להתנזר לגמרי ממתקים ופיצוחים.
מותר לאכול קצת. ובכללי דיאטה זה לא בריא.
מותר לאכול קצת. ובכללי דיאטה זה לא בריא.
אנונימית
מותר לאכול קצת, לא בהגזמה.
שאת רואה את זה תתרחקי מזה.
שאת רואה את זה תתרחקי מזה.
באותו הנושא: