10 תשובות
כן
את יכולה פשוט לאכול לפי תפריט קבוע ואז זה יפתור לך את הבעיה.
כדי לעלות במסת שריר צריך להיות על מאזן קלורי חיובי ולאכול מספיק חלבונים,כדי להרזות את צריכה להיות במאזן קלורי שלילי.
וכן רצוי לספור בכדי לקבל תוצאות מהר יותר.
רצוי גם שהחריגה הקלוריות השלילית לא תהיה מעל 300-400
שואל השאלה:
הבעיה אני לא מבינה בזה . עד כמה קלוריות עדיף ביום אם רוצים להרזות?
אנונימית
1000זה מצוין
אבל גם תלוי...
מה הגובה משקל וגיל שלך?
תפני אליי בפרטי אני אעזור לך
שואל השאלה:
אני בדרך כלל לא עסוקה בגוף שלי אז משקל וגובה שלי אני לא יודעת. אני בת 14
אנונימית
תמדדי גובה ומשקל ואז נוכל להגיד לך כמה קלוריות את צריכה לאכול ביום בשביל להרזות
באותו הנושא: