5 תשובות
זה קצת רצח
לא... אם אכפת לך מהבריאות שלך את צריכה לפחות במינימום של המינימום איזה 1500 קלוריות ביום. מה שאת אוכלת אפילו לדיאטה זה קצת מידי
והעובדה שאת סופרת את מה שאת אוכלת כל כך בדייקנות גורמת לי לחשוש שאת בדיאטה או יותר נכון נכנסת להפרעות אכילה ופשוט לא מודעת לזה
והעובדה שאת סופרת את מה שאת אוכלת כל כך בדייקנות גורמת לי לחשוש שאת בדיאטה או יותר נכון נכנסת להפרעות אכילה ופשוט לא מודעת לזה
זה אחלה אבל קצת
עדיף מ1200 ומעלה.
זה די מעט לדעתי
באותו הנושא: