5 תשובות
אם האימון היה טוב אז כן
בחלק מהפעמים
תלויי עד כמה האימון היה עוצמתי
Vas
מרגישים קצת אבל לא תמיד באופן מוגזם זה צריך להיות משהו שאפשר לסבול
אם כואבים השרירים כנראה שעבדת טןב
אם עושים מתיחות בסוף האימון אז לא,
זה שנתפסות הרגליים בהכרח מעיד על אימון טוב יותר
אנונימית