5 תשובות
אם האימון היה טוב אז כן
בחלק מהפעמים
תלויי עד כמה האימון היה עוצמתי
תלויי עד כמה האימון היה עוצמתי
מרגישים קצת אבל לא תמיד באופן מוגזם זה צריך להיות משהו שאפשר לסבול
אם כואבים השרירים כנראה שעבדת טןב
אם עושים מתיחות בסוף האימון אז לא,
זה שנתפסות הרגליים בהכרח מעיד על אימון טוב יותר
זה שנתפסות הרגליים בהכרח מעיד על אימון טוב יותר
אנונימית
באותו הנושא: