8 תשובות
היא צריכה לאכול פי שניים חלבון ממשקל גופה זה לא העיקר לאכול חלבון^
אנונימי
^לא אמרתי את הכמות מאיפה לך לדעת אולי התכוונתי למה שאמרת
אם היית מתכוונת לזה היית צריכה לכתבו
אנונימי
והיא גם צריכה לאכול יותר פחמימות להיות כביכול במסה
אנונימי
וואי זה הכי לא קשור מה שרשמתם את פשוט צריכה להתחיל לאכול דברים עם יותר חלבון ולעשות רשימה של דברים עם הרבה חלבון ולהתחיל תזונה ככה לאט לאט
לכי למכון
לאכול יותר קלוריות ממה שאת צריכה ביום ולהתאמן
אנונימי
את צריכה לעשות אימוני כוח עם משקולות או אימוני משקל גוף בבית, ולאכול יותר- מאזן קלורי חיובי, עם שמירה מספקת על חלבון- כ1.6 ממשקל הגוף שלך
2 זה יותר מדי זה רק מי שמתאמן ממש אינטנסיבי, את יכולה גם 1.2 או 1.6, עדין תראי תוצאות.
2 זה יותר מדי זה רק מי שמתאמן ממש אינטנסיבי, את יכולה גם 1.2 או 1.6, עדין תראי תוצאות.
באותו הנושא: