5 תשובות
לאיזה גובה .. דיי רזה אם אתה גבוה, אבל בכללי תאכל טיפה יותר פחמימה אם כן בכל אופן המנה המומלצת לאכול חלבון ביום זה בין 1.2 מהמשקל שלך לבין1.8
שואל השאלה:
אני 172
אנונימי
אז תנסה לאכול גם בנוסף פחמימות בריאות כמו פשטות אורז כל מיני קטניות בריאות כמו עדשים וכדומה
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימי
מאזן קלורי חיובי עם מאכלים עתירי קלוריות ודלי בנפח, ולדעתי כפול 1.2-2 תלוי העצימות האימונים