5 תשובות
גם לי כואב. זה כאבי שריר.
תלכי לאורטפד
תלכי לאורטפד
יכול להיות שסתם תפוס לך שם שריר
תלוי כמה כואב
חד פעמי זה באמת לא נורא אבל תמצאי את הטעות שלך ותתקני כי לטווח ארוך זה יכול לעשות נזק רציני
חד פעמי זה באמת לא נורא אבל תמצאי את הטעות שלך ותתקני כי לטווח ארוך זה יכול לעשות נזק רציני
תלוי כמה זמן זה יימשך
אם לא עובר/נרגע הכאב תוך כמה ימים אז צריך לבדוק את זה
אם לא עובר/נרגע הכאב תוך כמה ימים אז צריך לבדוק את זה
לא אבל תשתדלי לעשות אותו בדרך הנכונה כנראה טעית באחד מהתרגילים
באותו הנושא: